volkswagen ;)


Kenapa dengan volkswagen nie wehh ? hee. actually nak bgtau, ibu saya nak hadiahkan volkswagen KALAU saya dapat straight's A for my SPM. memang woahh juga bila dengar ibu ckp macam tuh tapi saya tahu, nak dapat kan 10A bukan senang wehh. tuh laa ibu berani cakap mcm tuh kan. dia dah tahu kemampuan anak dia sampai mana je tapi saya noor nazurah bt zulkepli, dah bertekad untuk belajar dan terus belajar demi  mencapai impian memiliki kereta nie. walaweihh ayat macam kau pandai gila. exam pun asyik failed je -.- tak ap, selagi belum SPM, saya still boleh berusaha kan? sekurang-kurangnya, saya dah ada niat nak belajar. Insya-Allah 10A. :) ohh ye, kalau 8A, ibu kata malam tdi nak bg iphone kut. entah lah ta sure. tak kesah sngt pun actually ibu nak bg ap. tpi alang-alang nak bg kan, terima je lah :D 

*subject : Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Math, Sejarah, Agama Islam, Account, Addmath, Chemistry, Biology and yeahh Physic :)

No comments:

Post a Comment