Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)

salam blogger :) hah nie nak tnya, kenapa eh semakin nak SPM, semakin malas gila rasanya? -.- balik sekolah mesti penat gila smpai kadang-kadang tertidur dekat lantai. Homework ckgu bagi pula tak pernah kurang. sampai aku pun pening nak siapkan mana dulu. haihh. tuh kalau mood aku baik nak siapkan lah. kalau dah malas, mmg ak ignore je :p tadi dekat sekolah dpt tahu kena buat sampai 7 essay :0 mmg laa ak nie robot nak siapkan semua. addmath pula kena hantar buku esok. terima kasih laa kan, dah laa latihan addmath aku salin soalan je -.- esok ada bio, wehh paper 3 tak buat lagi. kerja math Pn Haryanah bg tadi pun kena siapkan juga. haihh boleh jadi gila kalau mcm nie. Pn Dulijah bnyk kali ingtkan kteorng ' sabar untuk tahun nie je'. ye cikgu, sy tahu sabar untuk tahun nie tapi tak larat ouhh ckgu. bila buka buku je msti matanya =.=  entah laa, saya dah letak macam-macam dekat mata sy tpi ta ada apa kesan pun. sama je -.- maybe penat sngt kut. saya tak tahu nak buat apa dahh. kadang-kadang jealous juga tengok budak kelas rajin semua tpi bila aku nak jadi rajin, bnyk pula syaitan goda. gatal betul syaitan dengan aku ouhh. insya-Allah nazurah zulkepli akan cuba untuk berubah menjadi seorng yang rajin dan berjaya di dalam SPM 2011 dengan cemerlang. amin :)


*psstt, thanks doakan sekali ;)

No comments:

Post a Comment