TRIAL SPM


haha macam kelakar ja blog nie. sebelum nie post pasal puasa. ta ada raya terus nak post pasal result trial. hah kenapa nak post ? kau punya result trial hebat sngt ke smpai nak semua orng tahu ? haha ta ada la. saja nk kongsi result erghh nie dengan korang. saja nak bgtau saya nie ta ada lah sepandai macam orng tu. so, jngn lah bg harapan yg tinggi sngt untuk SPM nnt. saya hnya mmpu buat yg terbaik ja. insya-Allah :) result trial kali nie mengajar saya supaya JANGAN careless dan JANGAN padam jawapan mula-mula yg kter buat. kadang-kadang kan kalau dah siap, nnt kter semak balik paper tuh. kalau was-was mula lah tngnnya gatal tukar jawapan lain. nnt bila dah dapat papernya, baru laaa ' ehh, mula-mula aku jawab ni kut ! kenapa lah aku padam balik. cikguuuu :( ' hahh time tuh kau meraung lah sorng sorng. ta ada siapa nk dengar. pdn lah muka. siapa suruh tukar. *kutuk diri sendiri -.- tapi ada pula situasi yg kter tukar jwpan tuh betul. haishh entah la. susah nak buat pilihan sama ada nk tukar atau ignore ja. tahu kan gred kteorng semua dah naik? mksudnya 75 baru A- . so, bila dpt paper kira-kira dpt 73, mmg rasa macam hishh sikit lagi nk A- :( sakit ja hati. percaya lah, trial kali nie saya ta ada A lngsung. semua mrkh sikit lagi nak A. jealous dengan orng yg ada beribu-ribu A tuh. :( ta apa lah, SPM sebenar ada lagi right ? insya-Allah saya akn buat yg terbaik :) 

Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)
*bismillahirrahmanirrahim.
ya Allah, kau permudahkan lah soalan SPM yg bakal tiba tak lama lagi.
kau berikan lah ketenangan kepada diriku. 
elakkan lah aku daripada melakukan kecuaian.
kau lembutkan la hati pemeriksa kertas ku ya Allah.
kau berikan lah kesihatan yg sempurna ke atas diriku sepanjang peperiksaan SPM .
tabahkan lah hatiku dengan dugaan yang kau beri. 
berikan lah kekuatan untuk menempuhnya ya Allah. 
amin ya rabbal alamin :')

No comments:

Post a Comment