memohon restu :')

hey blogger, okay first of all, saya noor nazurah bt zulkepli ingin memohon maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki. sorry for EVERYTHING and thanks happykan saya sepanjang saya sekolah,  THANK YOU. haihh tak sangka kan bnda ni cepat sngt berlaku. nak abis sekolah dah. haihh berat hati nak tinggalkan sekolah tuh. sekolah tuh bnyk kenangan dari form1 smpai sekarang. :( akan diingati setiap kenangan :') kalau ikutkan hati, nak ja sekolah lagi tahun depan. alaa, lepas ni ta jumpa dah kawan, ckgu, junior :/ entah ta tahu kenapa macam sedih nak abis sekolah. orng selalu kata nak abis sekolah cepat, but for me, sekolah tuh macam rumah kedua :') duduk la seberapa lama, selagi ada kawan-kawan, semua akan jdi seronok. :'D okay SPM lagi 10 hari ja. risau la cikgu ta dpt score :( thanks to cikgu dulijah, bg kata kata semangat tdi. ckgu seorang ibu yg baik :') iloveyou. ohh ya, saya dpt nombor bilik pusat 3 di kelas 5Q and yahh saya duduk dekat depan meja pengawas, belakang sekali di dalam kelas -.- okay sumpah ta suka duduk belakang sekali. but its okay, i'll try my best. 

*ya Allah, tolong permudahkan segalanya. :'(

No comments:

Post a Comment