something about me.


hello blogger ;) 
Post kali ni nak cerita 'about me'. yeahh :D siapa yg tak suka tu, sila beredar dengan segera dari page ni, sekian terima kasih haha ;)

-saya jenis yg simple je. tak suka la semak semak ni, rimas oh please la -.-
-saya suka milo ais ^^ kalau malam tak minum susu, dpt milo pun bolehh ;)
-saya suka menyanyi lalalala even suara mcm ergh. diam la -.-
-single and NOT available. haha ;) tak pernah nak merasa couple couple ni. best ke ? err tak nak tahu :p
-seorang yg sensitive, emotional.
-kalau naik kenderaan berpintu, saya suka duduk sebelah tingkap so that saya boleh tengok permandangan luar. ohh and and saya suka sangat duduk depan :D snggup bergaduh demi nk duduk depan ;) Peace ^^V
-saya tak suka kalau saya dah cakap TAK SUKA, tapi orng tu buat juga bnda yg saya tak suka tu. korng tak rasa dia mcm annoying gila ke ? derr betul -.- rasa mcm nak pang je.
-kalau saya marah/merajuk dngn someone tu, saya akan menyepikan diri, tak tegur dia, layan dia lain, maybe kalau saya dah ta tahan sangat, saya akan post status about her/him. nasib dia lah kalau terasa. jahat ? baru tahu? padan la muka. haha :D kalau korng texting, chating, contact or what, tpi saya tak reply. faham faham je la eh ;)
-saya susah di pujuk. tak percaya ? try buat saya marah ;)
-saya degil -.- yess mmg degil haha ;)
-pengakuan jujur, saya TAK RETI BAWA MOTOR. bukan bawa yg pgg motor then jalan sama sama tu tau. -.- i mean bawa la vroom vroom. haha. ada masalah ? tak ? okay thank you ^^
-saya paling benci dipaksa. kalau orng kata tak nak tu, tak nak la. yang kau degil sngt kenapa -.-" nak kena pang ? meh sini dekat. 
-saya susah nak berfikiran positive. seriously tak tahu 0.o
-ohh ye, kalau saya badmood, jngn la kacau saya sbb nnt korng yg jadi mangsa. so, jngn nk tunjuk prihatin k. saya akan cari orng yg betul betul yg boleh buat saya senyum balik. ;)
-saya akan ckp 'SAYANG', 'ILOVEYOU' dkt mereka yg betul betul saya syg. kalau awak pernah dpt that words, yeahh tahniah ^^
-saya susah nak jalan sorang. msti ada je kawan dkt sebelah. ;)
-kalau saya takut/malu/nervous, saya akan pgg tngn orng sebelah kuat kuat. haha. yg selalu jadi mangsa, azidah hazar :p
-ohh and yes, ramai ckp saya sombong. duhh kau tak kenal aku, dah kata aku sombong. bukan sombong la. kalau dekat luar tu, korng pnggil then senyum mmg la saya ignored sbb saya RABUN -.- bukan tak sudi la. 
-saya pemalu even dengan perempuan. tak percaya ? tak percaya tak apa la. tak ada faedahnya pun kalau nak tipu dekat sini.
-muka saya senang merah kalau malu >,<
-kalau saya tension, saya akan ambil bantal and yeahh jerit sekuat hati, ambil ukulele and sing loudly, pergi duduk luar pandang langit, mandi err -.-", pergi tmpat yg tak ada orng, duduk tepi tasik/pantai. 
-ohh ciri-ciri kesukaan saya, mempunyai lesung pipit, bertahi lalat di dagu hihi nmpk sweet, and berkidal sbb nmpk lebih istimewa, memakai jam tngn kanan sbb saya pun pkai jam tngn kanan ;)

rasanya ni je la kut yang saya dpt ingt pasal diri saya. ohh ye, tadi saya ada google something and jumpa this :

OKTOBER
  • suka sembang
  •  suka orang sayang padanya
  • suka ambil jalan tengah
  • sangat menawan dan sopan santun
  • kecantikan luar dan dalam
  • tidak pandai berbohong dan berpura-pura
  • mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan
  • sentiasa berkawan
  • hati mudah terusik, tetapi merajuk tak lama
  • cepat marah
  • macam pentingkan diri sendiri
  • tidak menolong orang jika tidak diminta
  • suka melihat dari perspektif sendiri
  • tidak suka terima pandangan orang lain
  • emosi mudah terusik
  • suka berangan-angan dan pandai bercakap
  • emosi yang kelam kabut
  • daya firasat yang sangat kuat ( terutama perempuan )
  • suka melancong, bidang sastera dan seni
  • pengasih, penyayang dan lemah lembut
  • romantik dalam percintaan
  • mudah terusik hati dan cemburu
  • ambil berat tentang orang lain
  • suka kegiatan luar
  • orang yang adil
  • boros dan mudah dipengaruhi persekitaran
  • mudah patah semangat

haha seriously ada yg betul and yg mengarut err -.-". hopefully korng boleh lebih memahami saya k :) thank you.

3 comments:

  1. huhu..mecabar kau nie :D
    aa tragedi oktober kelahiran NAZURAH ZULKEPLI ;D hehe

    *NAZURAH ZULKEPLI*
    N> Naif
    A> Amanah
    Z> Zingy
    U> Untung
    R> Ramah
    A> Alim
    H> Harum
    Z> Zingy
    U> Ulung
    L> Lemah-lembut
    K> Komited
    E> Emosional
    P> Pintar
    L> Lincah
    I> Ikhlas

    *http://name.crazyartzone.com/index.asp

    ReplyDelete